איריס זרזרבסקי לוגו
תפריט "קסטה" איל שני

מיתוג באמצעות שפה

אייל שני פתח גלידריה חדשה בתל אביב, שנקראת "קסטה".

כשראיתי את התפריט, זה גרם לי לחשוב על מיתוג.

בדרך כלל אנחנו מדברים על מיתוג ויזואלי: צבעים או אלמנט ויזואלי אחר, שהם כל כך מזוהים עם המותג, עד כדי כך שאנחנו יכולים לזהות שזה המותג גם אם שמו לא יופיע.

למשל: הקשתות של מקדונלדס, התווית האדומה של קוקה קולה, התפוח של אפל.

פחות מדברים על מיתוג באמצעות שפה (מיקרו קופי).

אייל שני הצליח לייצר שפה מותגית ומבודלת לעסקי האוכל שלו.

תראו את הטקסט בתפריט: "שני טעמים מרתקים", "גלידה מלוכלכת באספרסו חזק".

זו אותה השפה של תפריט "המזנון" שלו:

"נדרס תפוח אדמה אפוי ושמנת עם שמיר, שום ובצל ירוק, דרוסים 6 פעמים בין 2 ניירות"

"פטריות מכושפות מוזהבות על פלדה לוהטת מסוחררות בבצל ירוק ושמנת חמוצה".

זו ממש שירה , זה שונה מאוד מכל תפריט אחר שראינו, וזה מאוד מזוהה עם איל שני.

איך אמרה אחת הלקוחות שעברו שם: לא צריך לכתוב שזה של איל שני, מספיק לקרוא את התפריט.

וזה גבירותי ורבותי, כוחו של מיתוג.

אהבתם את המאמר?

אחת לשבועיים אני שולחת סיכום של מאמרים ורעיונות בנושאים של
אסטרטגיה, ניהול, שיווק וחווית לקוח.

לקבלת הדיוור ישירות לתיבת המייל שלכם:

כתוב את הכותרת כאן

רוצים לשמוע על כל מה שחדש ומעניין בתחומי השיווק וחוויית הלקוח?